Pristatymo/Grąžinimo sąlygos

Pristatymo sąlygos

1. Prekes pristatome į Omniva arba Lpexpress paštomatus.
Prekės pristatomos per 2 – 4 darbo dienas po prekių išsiuntimo. Kai prekės yra pristatomos į paštomatą, gavėjas yra informuojamas trumpąja SMS žinute ir elektroniniu laišku apie gautą siuntą. Pranešime bus visa reikalinga informacija siuntai atsiimti iš paštomato. Užsakymams, kurių vertė didesnė nei 90 Eur, pristatymas NEMOKAMAS. Užsakymams, kurių vertė mažesnė neigu 90 Eur, taikomas pristatymo mokestis 2.50 EUR į paštomatus visoje Lietuvoje.

2. Prekes pristatome į namus ar biurą visoje Lietuvoje per kurjerį.
Užsakymą pristato kurjeris visoje Lietuvoje. Prekės yra pristatomos į namus, biurą, ar kitą vietą nuo 08:00 iki 17:00 val kiekvieną darbo dieną. Prekių pristatymo trukmė 2 – 3 darbo dienos nuo prekių išsiuntimo. Prieš pristatant prekes, kurjeris su Jumis susisieks Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu ir perspės apie atvykimą. Užsakytos prekės atiduodamos tik jas užsakiusiam asmeniui, jeigu nėra suderinta kitaip.
Užsakymai, kurių vertė didesnė, nei 90 Eur, visoje Lietuvoje pristatomi NEMOKAMAI. Užsakymams, kurių vertė mažesnė, nei 90 Eur, taikomas 4.30 Eur pristatymo mokestis visoje Lietuvoje.
Iškilus klausimams kaip gauti, pakeisti ar grąžinti prekes – kreipkitės, rašydami el.paštu: ziedune.ziedune@gmail.com (bet kuriuo paros metu, atsakymą gausite kaip įmanoma greičiau) arba skambinkite telefonu: +370 671 98525 (I-V 10:00-17:00).
Gavę siuntą patikrinkite, ar siunta nepažeista. Jeigu siunta pažeista, informuokite apie tai siuntų gabenimo tarnybą ir nedelsdami susisiekite su mumis. Priėmus prekes ir pasirašius kurjerio pateiktą prekių perdavimo – priėmimo dokumentą be pastabų (neinformavus apie pažeidimą kurjerio), laikysime, jog Jūs patvirtinate, kad siunta yra tvarkinga ir pristatyta tinkamai.

Grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise, tik jeigu prekė nebuvo naudojama, sugadinta, arb ajos išvaizda iš esmės nepasikeitė, t.y. prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti atgal prekę ar grąžinti pinigus, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini, norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes.

Prekės grąžinamos Pirkėjo sąskaita, išskyrus atvejus, kai grąžinama gauta ne ta prekė, kai pristatyta prekė yra nekokybiška.